Újra itt!

Hú, de nagyon régen nem írtam …. na pedig lenne mit…azt hiszem az időrendet nem is tudom tartani…megyek visszafelé az időben.

Kész az adventi koszorúm! És idén eléggé szép lett. Na jó, mondjuk úgy, nekem jobban tetszik mint a korábbiak.

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap hazafelé a HÉV-en láttam egy bácsit…olyan ismerős volt, de miután ő nem nézegetett engem, gondoltam, csak hasonlít valakire, és belemerültem az újságomba. Már épp készülődtem leszálláshoz, amikor odajött, kérdezte, ugye én szoktam ministrálni a Ferencieken? Na ja, igen. Kiderült, hétfőnként oda járt egy előadásra. A bácsi szót nem véletlen írtam…. olyan 70 körülre tenném…szóval emlékszik rám onnan (hétfőnként nagyon ritkán ministrálok ott), majd megkérdezte, hogy ugye jól gondolja, sokáig az Özsébben ministráltam? Míg élt a korábbi papunk…na kész voltam, szeretnék én 20 év múlva így emlékezni dolgokra…. aztán köszönéskor megkérdezte, hogy hívnak, mert a nevemre nem emlékezett. Na több se kellett, fel is köszöntött :-) puszi, kézcsók, minden. Édes kis ember volt. Úgy bearanyozta a délutánom!

A suliban minden rendben, túléltük az óralátogatást, és alapvetően túlélhető volt. Ez egy jól sikerült óra volt. Ok-ok nem a nagyfőnök volt bent, de én képes vagyok a saját közvetlen kollégámtól frászt kapni. Mondjuk, hogy nem izgultam annyira, azért az is jelent valamit :-)

Ja és nagyon-nagyon büszke vagyok a gyerkőceimre. Kerületi német versenyünk volt, és igen jól szerepeltek!

A hétköznapokon is alakulunk, hol így, hol úgy, vannak jobb meg nehezebb napok, na de hol nem? :-)

Új mániám is lett, most hallottam először az Alapozó Terápia tornáról. Hát ez a tudás kell nekem! Ha csak a fele bejön annak a sok javulásnak, amit ígértek a 3 gyereknél akiket küldtem, már enyém a világ!

Ezeken kívül túl vagyunk a kórussal egy koncerten, ami nekem tetszett, a  hibákkal együtt, sőt jól is éreztem magam! Most pedig már készülünk a következőre. Már tudom mit és hogyan kellene többet gyakorolnom, hogy jobb legyen….

És ami előttünk van?

Mikulás, és készülés karácsonyra. Ja, mellette pedig haladunk a számok birodalmában egyre előre…. napról napra látom hogy esik le nekik a tantusz. Olyan aranyosak (kivéve amikor éppen nem)

 

Ja, és amúgy pedig itt az advent…

Olyan jó lenne kicsit odafigyelve…ami a rorate miséket illeti, sajnos, ha reggeles vagyok vagy nem érek be, vagy misét kell otthagyni félúton. De többi nap hogy fogok tudni felkelni?!. Jaj…. de megoldjuk!

 

Rorate coeli desuper, et nubes pluant iustum.

(Harmatozzatok, magasságos egek, s a felhők hozzák az Igazat.)