Újrakezdés

Másfél éve egy hangot, na jó, betűt se írtam le... azt hiszem nem voltam rá képes... a sok-sok jó mellett annyi rossz történt, harcoltam, és nem bíztam eléggé magamban... de most, új év, új szándék... annyian kérdeztétek, hogy vagyok..... és a legkedvesebb kollégák közül egy már máshol dolgozik..... neki is , bátorításul :-)

Szóval holnaptól új év, új lelkesedés, még ha minden és mindenki (rendszer) próbál keresztbe tenni.....

Immáron harmadikosok lettünk, végre olyan évfolyam jön, ahol ismerősebben mozgok.... kicsi osztálylétszámunk még kisebb lett, és egy új gyerkőccel épp hogy....de vagyunk. Ó, azok az arcok, "örüljek, de jó nekem, ilyen kevés gyerekkel csodát lehet tenni..." ühüm.... örülök, ha a normális életig eljutunk, nem közeli cél a csoda....


Az osztályt és a holnapot nagyon kíváncsian várom.... nagyon sok segítséget kapok a Kedvestől, és a kollégáktól is .... és sok-sok bölcs tanácsot.. ha a tizedét megfogadom, rendben lesz itt minden :-)

Más:

Ma Pál atya az alázatról, a helyes alázatról beszélt.... milyen messze vagyunk ettől..... és milyen könnyű lenne minden ha csak ennyit megtennénk.