Ázsia Center

Lehet bármit mondani ... de olcsó.

Nem, nem a gagyi műanyagot akartam megvenni, és még elektromos kütyüt se vennék ott.

De hetek óta vadászok téli kabátra. Meg csizmára. Olyan jóóóóóó kis magasszárúra ami a nem vékony lábamra is feljön. És láttam az árakat. Tollkabát 20e fölött, arról letettem. Pufi kabát 5e-től a csillagos égig.... de ami tetszett az a csillagos ég, ami nem volt drága, az a fél derekamig ért. Az annak jó, aki kocsiba be, kocsiból ki. Talán még nekik se. Szóval hoppon maradtam kabát ügyben.

A cipők pedig ....nincs olyan ami feljön a vádlimon. Pedig én egy olyat akarok :-)

Túl két nagy belvárosi kínain a szabad szombatot feláldozva nekivágtunk Kedvessel a vásárlásnak.

És láss csodát, egy nagyon olcsó tollkabát árából van egy nagyon meleg de nem tollkabát, és egy csizma (magas szárral) és még sok kis apróság.

Fizetésemelés ide, '"jaj de nagyon jól keresek' (hamis) érzés oda, ezentúl nem utolsó helyre teszem a kínait. Sajnos. Ez van.