SZÜNET!!!!

Vártam már! Nagyon-nagyon elfáradtam....de egyre inkább azt érzem, lassan, de irányba fordulunk...ha ezt kérem vegyék elő a matematika könyvet, már "csak" két hang visít bele a levegőbe: az melyiiiiiik???

És ha azt mondom kék, akkor az már kék (bár a sárgánál még elkövetem azt a hibát hogy csak sárgát mondok, persze citrom, vagy narancs is lehet,....és ezt 17-ből 20 gyerek tudja megkérdezni... ).

Pénteken mindenféle foglalkozások voltak, a gyerekeke választhattak, ki hová megy...tanulmányt lehetne írni belőle...ha én mondom a dolgát az a baj, ha neki kell választani, az a baj....na ment is a morgás..."ha én ezt tudtam volna...." legközelebb okosabb lesz! Reméljük!

Amúgy békésen telt a hét, betegek jönnek, mennek...a kedvencem a kislány volt akit hazaküldtünk a tesó lázas, őt is küldték..másnap virulva megjelent...."a kistestvéremnek is foltos a torka". Hurrá! De úgy látszik csalánba nem üt... :-)

Részemről túl egy táncházon....nagy meglepetés volt, réges-régen nem táncoltam .... partnerrel meg aztán idejét se tudom...3,5 óra mozgás. egy báli meghívás, egy nagy séta a Kopaszi gáton....

Aztán ma kirándultunk egyet, és bár a napocska nem akart sütni, végül nem volt nagyon hideg.

Most egy hét pihi, sok séta, mert az nagyon jól esik, egy kis vásárlás, barátnők és babáik felkeresése :-) és hasonló, nagyon jó programokat tervezek.

Akinek szünet van, annak jó pihenést!