Betegen :-(

Reggel annak rendje módja szerint felkeltem 5.20kor, hogy akkor rorate.....aztán azzal a mozdulattal csuklottam is vissza az ágyba.....éreztem én kora este amikor lefeküdtem, hogy nem vagyok 100%-as (van aki ezt már régebb óta mondja :-) ) szóval este lusta voltam a lázmérővel vacakolni..na nem úgy hajnalban...akkor már alulról kóstolgattam a 38-at de gyorsan vissza is aludtam, hátha elmúlik....

Na nem múlt, sőt...a doki utánra tartottam a 38 fölöttit.....a lázcsillapító kb. 4 óráig tesz "rendbe".

Nagy naivan még nekiálltam kézműveskedni...de ahogy elmúlt a kinti hideg hatása, és kezdtem érezni magam, meg a fájó porcikáim, igen hamar a fekvés mellett döntöttem. Én :-(

Mindegy, kibírom, vigyázok magamra, próbálok nyugton maradni (momentán nem is tudnék nagyon ugrálni). Nem kellene egy tüdőgyuszi....